torsdag, maj 24, 2007

Helgen är räddad!

Stieg Larssons Luftslottet som sprängdes börjar säljas redan idag! Egentligen skulle boken inte kommit ut i handeln förens på måndag nästa vecka men eftersom diverse matvaruaffärer klantat till det och börjat sälja Luftslottet tidigare så har Norstedt flyttat fram släppet för boken. Förlaget och bokhandlar blev nedringda av upprörda människor som väntar på att få läsa boken. Jag är hur nöjd som helst över denna händelseutveckling! Nu kan jag spendera helgen i sällskap med Milleniumgänget, alla andra helgplaner får styrka på foten för nu vill jag veta hur det ska gå för Lisbeth Salander och Mikael Blomqvist. Dessutom tycker jag att det är lite roligt att ett boksläpp får så här mycket utrymme i media, även om det handlar om att folk har klantat till det...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag, som också har fått boken, ser verkligen fram emot tågresan till Göteborg på onsdag!

:)Malin

Anonym sa...

Nu har jg KÖPT boken på Söders! Vad ska man göra när man inte längre har tillgång till bibliotek som mediaplanerar... ;-)

Elin Wernestad sa...

Ja det blir problematiskt för dig... :-)